Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail
Bianca Dragusanu
Cancan: Bianca si Bote in pat si cu Lavinia
Sanziana Buruiana
Cancan:S-au batut pe sutiene
Loredana Chivu
Cancan: Loredana Chivu are iubit generos
drasius
Libertatea: Vanatorul de violatori, otravit?

Adrian Mutu, farsa (VIDEO)

01:19 Scris de cgc

adrian mutuAdrian Mutu a ascuns, un evadat roman dintr-un penintenciar de maxima securitate, in portbajagajul
masinii sale, dupa cei doi au fost invitati in aceasi emisiune din italia.
Bineinteles ca totul este numai o farsa creata de realizatorii emisiunii "Scherzi a parte" jucatorul Fiorentinei fiind invitat sub pretextul filmarii unei emisiuni sportive "Calcio e dintorni". Celalalt invitat fiind tot un roman, Pascu, pretins capitan al echipei de fotbal a detinutilor, insa in realitate acesta este complicele realizatorilor emisiunii. La finalul emisiunii acestia isi fac impreuna o fotografie dupa care se pregatesc de plecare.
In lipsa lui Adrian Mutu, Pascu se strecoara in portbagajul masinii fotbalistului. Briliantul paraseste platoul si se urca in masina, dupa care se indreapta intr-o directie necunoscuta.
adrian mutuPe drum acesta este oprit de catre politie, care il anunta ca detinutul a evadat si se doreste o verificare.
Nici nu se termina dialogul dintre carabinieri si Mutu, ca suna telefonul detinutului in portbagajul masinii lui Adrian Mutu. Ca sa vezi cine era bagat acolo, Pascu! Moment in care Adrian Mutu este acuzat ca incearca sa-l ajute pe detinut sa scape.
Mai departe va las sa cititi dialogul dintre "Brilian" si Pascu si sa vedeti filmul cu farsa facuta lui Adrian Mutu.

DIALOG:

Poliţistul: "Tu nu ştii cum a ajuns el în maşina ta? Explică-mi de ce ai vrut să-l ajuţi să scape"

Mutu: "Nu înţelegi, n-am nici cea mai mică idee. Nu ştiu cum a ajuns acolo".

Pascu încearcă să intervină, însă este repezit de fotbalist: "Taci mă, că numai probleme creezi!"

Pascu: "Ajută-mă să scap! Am bani mulţi în România! Mulţi am!"

Mutu: "Taci dracu' din gură, nu vreau să te mai aud!"

Pascu: "Ăştia... ăştia (cu referire la carabinieri) nu te lasă să scapi!"

Mutu: "Taci mă, n-auzi! Ţi-a venit ţie ideea asta extraordinară de geniu să te bagi la mine în portbagaj!"

Pascu (impasibil): "Nu mă crezi, a? Îţi rezolv toate problemele dacă mă ajuţi să fug!"

Mutu: "Tu rezolvă-le p-ale tale, lasă-le pe ale mele!"

Pascu: "Oricum am să fug! Hai să fugim!"

Mutu încearcă să le spună poliţiştilor despre dialogul în română.

Pascu: "Ce p*** faci mă, mă dai de gol aici?! "

Iar acum apare o alta masina din care coboara realizatorul emisiunii, moment in care pe Adi Mutu il bufneste rasul si se prinde ca este numai o farsa, iar Briliantul rasufla usurat.



CLICK AICI PENTRU A LASA UN COMENTARIU !
You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Response to "Adrian Mutu, farsa (VIDEO)"

  1. Anonim Said,

    sa te uiti sub vot pe site tiam bagat linku !romultras.ro

    Posted on 17 martie 2009 la 10:05

     

CLIPUL ZILEI




Mail :
blogul_lui_cgc@yahoo.com

id : blogul_lui_cgc