Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail
Bianca Dragusanu
Cancan: Bianca si Bote in pat si cu Lavinia
Sanziana Buruiana
Cancan:S-au batut pe sutiene
Loredana Chivu
Cancan: Loredana Chivu are iubit generos
drasius
Libertatea: Vanatorul de violatori, otravit?


A D I O C O Z M A

Astazi, MARIAN COZMA va face ultimul drum la Stadionul Dinamo, acolo unde "Pasarila" si-a petrecut copilaria si mai tarziu adolescenta in sala de handbal a clubului, care acum nu mai exista. Fanii vor putea merge dimineata sa-si ia ramas bun, de la cel mai bun pivot pe care l-a avut Dinamo Bucuresti.
Inmormantarea va avea loc pe la pranz, la cimitirul Pipera, inca nefiind hotarat traseul pe care vor merge de la Dinamo spre cimitir, cel mai probabil pe soseaua Barbu Vacarescu.
Maine, as ruga toti romanii, sa lase ura deoparte macar pentru o zi.
Aseara am vrut sa merg sa aprind o lumanare acasa la cel care m-a adus la un meci de handbal prima data in viata mea, dar nu am avut curaj sa merg pana acolo si m-am oprit la Stadionul Dinamo unde am aprins lumanarea. N-am avut curaj pentru ca am trecut prin ce trece sora lui Marian acum 1 an, 3 luni si 3 saptamani si probabil nu suportam sa vad aceleasi imagini din nou si nici nu voi suporta mult timp de acum incolo. La stadion am ramas impresionat de un batran, care avea grija de lumanarile care se stingeau, acesta aprinzandu-le la loc. Am ramas impresionat ca oamenii inca erau acolo si altii continuau sa vina cu flori si sa aprinda o lumanare.
Am ramas impresionat de Ionut Georgescu, jucator la Steaua, care a plans ieri inainte de meciul cu CS Pitesti, in timpul meciului, dar si la finalul lui. M-au impresionat toti romanii care pentru prima data mi-au dat impresia ca suntem un popor unit. Pacat ca ne uneste doar cand moare un erou.
Maine la inmormantare sunt asteptati peste 2000 de oameni, iar aseara, fanii lui Dinamo, echipa unde a jucat Marian, au fost la acesta acasa si au aprins lumanari dupa care au scandat: "Aleo, Aleo, Cozma Marian inseamna Dinamooo!" si " Te vom iubi mereu!"



LAS
A UN COMENTARIU SAU UN ULTIM GAND A I C I !
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Odihneste-te in pace Marian "Pasarila" Cozma !"

CLIPUL ZILEI




Mail :
blogul_lui_cgc@yahoo.com

id : blogul_lui_cgc