Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail
Bianca Dragusanu
Cancan: Bianca si Bote in pat si cu Lavinia
Sanziana Buruiana
Cancan:S-au batut pe sutiene
Loredana Chivu
Cancan: Loredana Chivu are iubit generos
drasius
Libertatea: Vanatorul de violatori, otravit?

Super interviu cu Sunet Toxic

13:13 Scris de cgc


Saptamana aceasta dam drumul la blog din nou, dupa o super mega hyper lung apauza....si primul post este un super interviu cu unul din cantaretii de rap din Romania, Sunet Toxic. Mai jos puteti vedea si un fimulet despre cum omu nostru manuieste arta si mic-ul.



1. O prezentare despre tine ?

R.Salut.Sa trecem direct la subiect.Cant de 5 ani,am avut numeroase aparitii,iar pana in prezent am scos 2 albume
:"Cuvintele Nu Mor" si "NonValorile Morale".


2. De unde ti-a venit ideea cu sunet toxic ?

R.Ideea cu Sunet Toxic mi-a venit acum 5 ani.M-am gandit ca nu o sa pot multumi pe toata lumea, iar pentru ei voi deveni
un Sunet Toxic.Mi se pare o copilarie, dar pe viitor e posibil sa il schimb insa mai astept.


3. Ce teme abordezi in general ?

R.De cele mai multe ori abordez subiecte sociale si de caterinca, dar tema generala variaza nu e ceva fix.
Fiecare piesa exprima o stare si fiecare piesa e facuta cu ideea de a se regasii cine asculta.


4.Despre album ...?

R."NonValorile Morale" are 17 track.uri si 3 colaborari: X-tasy, Dazzo si Marco.A fost inregistrat in X-tasy Music Production Bucuresti.
Am ales sa am putine colaborari din simplu motiv ca nu vreau sa se vorbeasca cum ca eu m-am folosit de alti artisti pentru a ma face cunoscut.
Am vrut sa dovedesc ca pot si singur asta.


5. La ce proiecte lucrezi si cu cine o sa ai colaborari ?

R.In prezent lucrez la un mixtape.Va pot spune inca de pe acum 2 dintre colaborarile pe care le voi face pe acest material: Arssura si Grinder.
Inca nu sunt gata toate piesele ca sa va pot spune mai multe.



6. Ce concerte ai avut de curand si ce concerte urmeaza si p unde ?

R.De curant am avut concert in Bucuresti si Pitesti , inca nu stiu ce concerte urmeaza.



7.Ai ceva contract semnat cu cineva ?

R.In prezent am o singura oferta pentru semnarea unui contract, dar inca nu am discutat termenii asa ca nu va pot spune sigur daca voi semna sau nu.



8. Ce parere ai despre cum merge treba in aria hip hop-ului la noi in tara ?

R.Parerea mea e ca Hip Hop.ul la noi in tara devine din ce in ce mai promovat.Numai ca "ascultatorii" de acest gen nu cumpara si nu vin la concerte, iar asta e o problema destul de drastica.
In momentul de fata un artist de Hip Hop face bani numai din concerte, nicidecum din vanzari.



9. care din piesele tale te reprezinta sau in care te regasesti cel mai mult ?

R.Nu e numai o singura piesa.Insa cea care imi descrie o parte din viata mea clar e piesa "Simt Ca Ma Sufoc" de pe albumul "Cuvintele Nu Mor".


10. ceva despre concertul de la campina din 2009 ?

R.Concertul din 2009 , Campina, a fost organizat de mine in totalitate si spre surprinderea mea toata lumea care a luat parte la acest eveniment a fost multumita, se poate vedea asta pe filmare.O puteti gasii pe youtube.



11. Ce parere ai despre noul album a lui Big Tow ? Si daca mai ai tu ceva de adaugat...

R.Mie personal imi place foarte mult, e un under pe placul meu.Clar eu ii dau lui Big nota 10.

Ascultati muzica buna iar daca doriti sa va interesati despre muzica mea puteti accesa blogu.ul meu official: http://sunettoxicasickmind.blogspot.com/


You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Super interviu cu Sunet Toxic"

CLIPUL ZILEI




Mail :
blogul_lui_cgc@yahoo.com

id : blogul_lui_cgc