Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune
Subscribe to Zinmag Tribune by mail
Bianca Dragusanu
Cancan: Bianca si Bote in pat si cu Lavinia
Sanziana Buruiana
Cancan:S-au batut pe sutiene
Loredana Chivu
Cancan: Loredana Chivu are iubit generos
drasius
Libertatea: Vanatorul de violatori, otravit?

Olaroiu demis si reprimit

00:34 Scris de cgc
Olaroiu demis de la Al Hilal. Asa a sunat o stire anuntata de o televiziune din Arabia Saudita. La incheierea finalei cupei printului, Cosmin Olaroiu a iesit invingator, o parte de oameni navalind din tribune in teren sa-l felicite pe antrenorul roman. La un moment dat, jucatori care nu au prin echipa, lasati de Olaroiu in tribuna, au incercat sa ajunga pe teren, pentru a se bucura alaturi de colegi. In acel moment politia araba a interzis jucatorilor sa intre pe gazon, olaroiu demisCosmin Olaroiu mergand in acea directie pentru a rezolva problema. Aparitia antrenorului lui Al Hilal nu i-a induiosat pe oamenii legii care pana la urma nu au permis jucatorilor sa se alature pe teren colegilor pentru a se putea bucura pentru cucerirea cupei. In acel moment Cosmin Olaroiu a intors spatele si seicilor care incercau sa-l calmeze, indreptandu-se spre gazon, timp in care si-a scos tricoul cu poza printului, s-a sters pe fata si l-a aruncat.
Gestul sau a infuriat autoritatile dar mai ales pe print, care a cerut sa fie dat afara din Arabia si trimis in Romania, si sa i se dea interdictie pe viata in Arabaia Saudita.
Cosmin Olaroiu insa a fost repus in functie la interventia regelui Arabiei Saudite.Ca urmare a deciziei repunerii în funcţie a lui Olăroiu, Regele Arabiei Saudite i-a obligat pe membrii Federaţiei să-şi ceară scuze faţă de antrenorul roman, pentru decizia iniţială a alungării din ţară!

olaroiu demisOLĂROIU: "NU ŞTIU DACĂ MAI RĂMÎN ÎN ARABIA SAUDITĂ"

"M-a deranjat că fotbaliştii mei din afara lotului n-au fost lăsaţi să intre pe teren să sărbătorească, cînd pe mine mă felicitau sute de oameni coborîţi pe gazon cu plase în mînă, nişte indivizi pe care nici nu îi cunoşteam!

Mie nu mi s-a părut normal, aşa că am plecat. Dacă lor li se pare normal, să fie sănătoşi, nu mă interesează. Nu ştiu dacă voi continua aici. Am fost sunat de cei de la Al Ahly să vin la ei, iar eu le-am reamintit că avem meci direct săptămîna viitoare.

Se doreşte îndepărtarea mea de aici! Nici vorbă să fi aruncat acel tricou precum susţine Federaţia, eu doar l-am dat cuiva. Foarte bine dacă mă interzic în ţară, eu cînd am ceva de zis voi zice, dacă mă dau afară e foarte bine.
CLICK AICI CA SA LASI UN COMENTARIU !

VEZI AICI GESTUL CARE A DECLANSAT SCANDALUL


CLICK AICI CA SA LASI UN COMENTARIU !
You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Olaroiu demis si reprimit"

CLIPUL ZILEI




Mail :
blogul_lui_cgc@yahoo.com

id : blogul_lui_cgc